Kuollut rapu ja muuta kivaa

Viimeviikko täällä meni aika vauhilla! Olin onnistunu buukkaamaan melkein joka päivälle tekemistä!!

Maanantai oli oikeestaan ainoo normipäivä. Mutta saatte tähän kuvan mun kamuista pelaamassa Perulaista shakkia.

img_5946.jpg

Tiistaina alotin PARTION. Kuuluun täällä ventures- ryhmään jossa on n. 12 henkeä. Ryhmä on aika poikapainotteinen, mutta onneks mun lisäks tuli Italialainen vaihtari vähän tasapainottamaan tilannetta. Me ei oikeestaan tehä mitään järkevää viikkokokouksissa. Jutellaan, syödään, leikitään yms. Kuulostaa epäilyttävästi Suomen partiomeisingiltä 🙂 Täällä meillä kuitenkin on retkiä lähes joka viikonloppu. Lähiaikoina olisi luvassa ainakii koskimelontaa, värikuulasotaa, purjehdusta ja viikonlopun vaellus pohjoisessa. Sain myös kuulla et meiän johtaja oli onnistunu ujuttamaan mut mukaan tammikuussa pidettävälle Jamboreelle!! Huippua!!

 

Keskiviikkona matkasin koulufrendin kanssa keskustaan (taas).  Oon koulussa valokuvauskurssilla ja mun piti käydä ottamassa kuvia sitä varten.

Ihan hyviä tuli, mutta Aucklandin sää pääs yllättämään. Tosin olihan siinä kieltämättä aika kotosat oltavat ku värjöttelin yksin pimeellä dösäpysäkillä aivan jäätävässä kaatosateessa 🙂

 

…Torstaina taisin käydä ostamassa kyniä ja kouluvihkoja…

IMG_5929

MUTTA PERJANTAI! EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!! Voisin ehkö opetella käyttämään Googlemapsia, ettei kävis näin enää ::))
Elikkä aamupäivä oli tosi mukava. Käytiin mun host-perheen ja host-broidin kanssa Takapuna beachilla. Se on itä-rannikolla eli tossa ihan vieressä. Siellä ranta on täynnä mustaa laavakiveä ja simpukoita. Ja heti sen jälkeen alkaa upee hiekkaranta!!

IMG_6028

Tän jälkeen mun oli tarkotus mennä tapaamaan kamua joka asuu vähän kauempana. Meiän piti nähä paikassa nimeltä westgate ja mun host-äiti vei mut sinne. Tänne päästyäni soitin kaverille ja kysyin mihin mun oli tarkotus tulla. Sain jonkuu epämääräsen kirpparin nimen ja katoin mapsista ettei se ollu kyllä lähelläkää. Tyhmänä en tarkistanu nimee vaa lopetin puhelun ja totesin että pitääki ajaa vielä n. 15min. Tähä mennessä oltiin siis ajeltu n. 25 min. Nyt olin jossaa NewLynin reunamilla (eli aika puskassa). Jäin kuitenki sinne ja tovin ettimisen jälkeen totesin että nyt ollaan hukassa (taas xD).  Nää mun matkat täällä on jo vähä menny siihen että harhailen yksin pitkin Aucklandia 🙂 Muutaman hätäsen soiton jälkeen kaverille sovittiin että nähtäis sittenki keskustassa, koska sieltä epämääräseltä laitama-alueelta ei menny busseja ku yhteen suuntaa.
Noin 40 minuutin bussiajelun jälkeen selvisin sitte keskustaan ja löysin jopa seurani. Olin sitte ajellu about 80min + 15min kävely ja 12 minuutin oottelu VAIKKA olisin voinnu mennä bussilla suoraan keskustaan n. 20 minuuttia 🙂 mikäs siinä :))
Oli kuitenkin hyvä latte. Joten en kadu mitään.

 

Lauantaina menin Browns Baylle vaihtareitten kanssa. Oli aika mielenkiintosta katella, ku ulkona oli ehkä +18 ja puolet rannalla olijoista oli pukeutunu toppatakkeihin ja puolilla oli t-paita ja shortsit.
Meiän oli tarkotus keksiä ohjelmaa tulevaan orientaatioviikonloppuun, mutta päädyttiin syömään jätskiä ja laulamaan Saksalaisia lastenlauluja.

Löysin uuden kamun. Kuollu rapu joka lillu vedessä.

Jätä kommentti